با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
مقاله تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري
اهداف يادگيري
معني فرهنگ و ويژگي مهم آن
ماهيت ارزش هاي فرهنگي
تأثيري كه آن ارزش هاي فرهنگي بر رفتار مشتري مي گذارد
اهميت دانش فرهنگي
وفاداري گروهي
اجتماع
دوستان
خانواده و ارزش افراد در جامعه
سنت درارتباط مداوم با گذشته
فعاليت هاي بيروني و سنتي مردان
مسئوليت
اعتماد به نفس و صادق بودن در كار
تعريف فرهنگ
ويژگي هاي فرهنگ
فرهنگ ابداع شده است
مفهوم نگرش ها
كفايت وكيفيت
تسلط بر محيط
موقعيت مذهبي و اخلاقي
انسان بودن
مفيد بودن
تقابل اجتماعي وهماهنگي
آيا ارزش ها بررفتار مشتري تأثيرمي گذارد؟
ارزشهاي نهايي
ايمني خانوادگي
يك زندگي راحت
يك زندگي مهيج وفعال
حس تكامل
جهاني درآرامش وصلح بدون جنگ
جهاني اززيبايي ذاتي وهنري
برابري
آزادي
مقدمه
اهداف يادگيري: بعد از مطالعه اين فصل شما بايد به مطالب زير پي ببريد: ۱-معني فرهنگ و ويژگي مهم آن. ۲- ماهيت ارزش هاي فرهنگي به طور كلي مانند ارزش هاي اصلي، كه توسط مشتريان آمريكايي حفظ مي شوند. ۳- تأثيري كه آن ارزش هاي فرهنگي بر رفتار مشتري مي گذارد. ۴- وبعلت تغييرات فرهنگي، بازاريابان بايد اين تغييرات را كنترل كنند و از اين تغييرات سود ببرند. ۵- اهميت دانش فرهنگي بر رفتار مشتري در توسعه برنامه هاي بازاريابي مؤثر بين المللي.
مقاله تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري
قیمت : 5000 تومان
[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
پروژه بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران
مقاله برنامه ريزي استراتژيك و مدل برايسون