با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  •  ترجمه مقاله مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك

    ترجمه مقاله مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 8
    قیمت : 5500 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك :
ترجمه مقاله مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك

index5

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce
عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٨
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله کلیک کنید
چکیده ترجمه:
بررسی های قبلی نتوانسته بخش خدماتی را مد نظر قرار دهد، که امروزه بخش مهمی از تراکنش های تجارت الکترونیک را شامل می گردد. برای غلبه بر چنین محدودیت هایی، این پژوهش تمرکزش را بر روی ارائه خدمات آنلاین قرار داده و به دنبال توسعه این طبقه بندی می باشد. به این منظور، خدمات آنلاین ار مکان های درگاه کشور کره شناسایی شده و توسط ١١ متغیر دسته بندی شدند که درک مشتری را در مورد مشخصه های خدمات در بافت تجارت الکترونیک نشان می دهد. داده های تحلیل حاصل از بررسی بوده و تکنیک های داده کاوی و فرایندهای آماری شامل تحلیل فاکتور، خوشه بندی و تحلیل واریانس (ANOVA) مورد استفاده قرار گرفتند. در نتیجه ، خدمات آنلاین به شش گروه دسته بندی شدند- متراکم، تخصصی، عقلانی، اعتبار، خدمات حمایتی و تاسیسات و مشخصه های مجزای هر گروه مورد بررسی قرار گرفته و استراتژی هایی برای بازاریتبی و فعالیت پیشنهاد شده اند. با درک خصوصیات منحصر به فرد هر گروه خدمات، مدیران می توانند به پیاد سازی استراتژی های مناسب تر پرداخته، نگرش های مثبت را به سمت تراکنش های آنلاین سوق داده و در نهایت اهداف خرید آنلاین را افزایش دهند.
١.مقدمه
از اواخر ١٩٩٠، استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش کاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد کالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مکان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الکترونیکی به عنوان  مکانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. که تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک صورت گرفت.

ترجمه مقاله مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك

قیمت : 5500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]


دانلود انواع فایل های دانشجویی های ,خدمات ,ترجمه ,تجارت ,مقاله ,آنلاین ,خدمات در ,در تجارت ,ترجمه مقاله ,مديريت استراتژيك ,مقاله مديريت ,ترجمه مقاله مديريت ,مقاله مديريت استراتژيك ,مديريت استراتژيك خدماتمنبع

پروژه بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران

مقاله برنامه ريزي استراتژيك و مدل برايسون

دانلود مقاله خلاقیت در مدیریت

دانلود مقاله مدیریت بحران

دانلود مقاله مديريت بازرگاني

مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید

دانلود مقاله خـط مشـي كيفيـت و اصلاحات

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل انواع فال تخفیف دونی پمپ سیرکوله - پمپ سیرکولاتور - قیمت پمپ سیرکوله موسسه فرهنگی قرآنی طاها همه چی موجوده Comparative Education وبلاگ خبري خبرنيوز فروشگاه دندانپزشکی دنسیس jessiekj Site