با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  •  ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری

    ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 38
    قیمت : 10000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری :

ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری

images

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: A new measure of brand personality
عنوان فارسی مقاله: مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۳۸
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
چکیده ترجمه:
در پاسخ به انتقاد از مقیاسهای شخصیت علامت تجاری که دربرگیرنده جنبه های دیگر علاوه بر شخصیت علامت تجاری است ، یک نام علامت تجاری جدیدی را که شامل آیتم های شخصیتی است را گسترش دادیم . پاسخ دهندگان بلژیکی (n=١٢,٧٨٩) در مطالعه ای از ١٩٣ علامت علامت تجاری شرکت کردند . مقیاس جدید متشکل از پنج عامل است که نشان دهنده تمایل با پنج ابعاد بزرگ شخصیت انسانی است. ثابت شده که بر خلاف مقیاس های موجود، این مقیاس های جدید برای مقایسه بین علامت های علامت تجاری رده ها، و برای مقایسه بین مخاطبین معتبر میباشند. علاوه بر این، این  مقیاس نشان دهنده اعتبار بالای آزمون و بازآزمون و اعتبار درون فرهنگی (در ایالات متحده آمریکا و نه کشور اروپایی) میباشد.
کلیدواژه: شخصیت علامت تجاری، نگرش برند، توسعه مقیاس، اعتبار مقیاس، صحت مقیاس
علامت های علامت تجاری متفاوت و قدرتمند به طور قابل توجهی در افزایش کارایی شرکت تاثیر گذار هستند . در این مقاله ما بر شخصیت علامت تجاری تمرکز می کنیم. شخصیت علامت تجاری مجموعه ای از صفات شخصیت انسانی هستند که هر دو قابل اجرا و مربوط به علامت علامت تجاری می باشند . (Azoulay & Kapferer, ٢٠٠٣, pp. ١۵١).( Plummer ١٩٨۴, ٢٠٠٠) استدلال کردند که شخصیت علامت تجاری ممکن است برای درک انتخاب نام علامت تجاری بسیار مهم و اساسی باشد. در واقع، در یک زمان است که در آن مصرف کنندگان نظر خود را در مورد کیفیت  محصول به عنوان یک داده ارائه می کنند و رقبای محصول به راحتی می توانند این ویژگی ها را کپی کنند ، هویت نام علامت تجاری قوی و شخصیت ارزشمند برای ساختن حقوق صاحبان سهام با نام علامت تجاری ارزشمند و مهم است . (van Rekom, Jacobs, & Verlegh, ٢٠٠۶).
شخصیت علامت تجاری در دستور کار دانشگاهیان و پزشکان به طور یکسان تفاوت می گذارد . به عنوان یک نتیجه، ابزار های اندازه گیری عملی و معتبر بسیار ارزشمند هستند. کار از نظر AKER با الهام از اکثر تحقیقات در شخصیت علامت تجاری برای تاریخ عضویت گیرا می باشد.

 

ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری

قیمت : 10000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]


دانلود انواع فایل های دانشجویی علامت ,تجاری ,شخصیت ,های ,ترجمه ,مقاله ,علامت تجاری ,شخصیت علامت ,جدیدی از ,از شخصیت ,ترجمه مقاله ,شخصیت علامت تجاری ,مقاله مقیاس جدیدی ,ترجمه مقاله مقیاس ,علامت علامت تجاریمنبع

پروژه بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران

مقاله برنامه ريزي استراتژيك و مدل برايسون

دانلود مقاله خلاقیت در مدیریت

دانلود مقاله مدیریت بحران

دانلود مقاله مديريت بازرگاني

مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید

دانلود مقاله خـط مشـي كيفيـت و اصلاحات

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منبع تحت فشار دنیای از خوشمزه ها فروشگاه خرید اینترنتی پوشاک هودی پافر سویشرت زمستانی 2020 معرفی کالا خرید اینترنتی قفس فیلم سایت کاریابی سراسری averie2lt0kq Site ردیاب تهران لوازم جانبی